Dažna problema – nugaros skausmai įvairiose  jos vietose: ties stuburu, arčiau sėdmenų ar ties sprandu. Dažniausiai šie negalavimai yra nepavojingi, laikui bėgant dingsta visai. Egzistuoja daugybė prevencinių priemonių nuo nugaros skausmų, čia aptarsime labiausiai prieinamas.

Žinoma, būtina iš anksto išsiaiškinti dėl ko jums skaudą nugarą. Prasta miego kokybė, įtemptas darbas ar rūpesčiai asmeniniame gyvenime. Pernelyg didelė fizinė apkrova ar atvirkščiai per daug laikoma praleidžiate sėdint.

Daugelis esame girdėję, kad kuprodamiesi žalojame nugarą bei stuburą, tačiau tai ne vienintelis dalykas kenkiantis nugarai.

Štai keletas priemonių, kas pagerins jūsų nugaros būklę:
  • Laikykitės savo kasdieninės rutinos, išlaikykite režimą. Žmogaus kūnas mėgsta pastovumą, harmoniją. Jis nemėgsta dramų ir konfliktų. Jei jūsų dienotvarkėje vyrauja chaosas, tai kelia stresą kūnui, kurio viena iš pasekmių – skaudanti nugara.
  • Judėkite. Tokie užsiėmimai kaip joga, pilates, vaikščiojimas ir plaukimas į naudą jūsų nugarai. Šios aktyvios veiklos stiprina nugaros raumenis, gerina stuburo būklę, padeda atsipalaiduoti.
  • Stebėkite savo laikyseną, kai sėdite, naudojatės kompiuteriu. Pasidomėkite, kokia nugaros padėtis pati sveikiausia.
  • Atsargiai kelkite sunkius daiktus.
  • Jei turite viršsvorį, pasistenkite numesti svorį. Pernelyg didelis svoris yra viena iš priežasčių, dėl ko atsiranda nugaros skausmai.
  • Pasilepinkite masažu, kurio metu atpalaiduojami įtempti raumenys, susikaupusi įtampa. Masažai gerina laikyseną, mažina sprando skausmus. Plačiau aptarkime šią prevencinę priemonę.

Kokios yra nugaros masažo naudos?

Masažas sumažina apatinės nugaros dalies skausmą. Dažnai sėdint ar ypač intensyviai kartojant tuos pačius judesius, įsitempia nugaros raumenys. Masažo terapeutas tam tikrais judesiais gali sumažinti šią įtampą.

Masažas padės esant įtampai ties pečiais ir sprandu. Jei daug laiko praleidžiate sėdint ar dirbant kompiuteriu, ties viršutine nugaros dalimi kaupiasi įtampa. Šios srities masažas atpalaiduoja, paleidžia visą įtampą.

Nugaros masažas gerina miego kokybę. Šio masažo metu  atsipalaiduojami raumenys, išnyksta visa įtampa. Įtempti nugaros raumenys viena iš blogo miego priežasčių. Po nugaros masažo pagerėja miego kokybė.

Gerina kraujotaką. Masažuojant nugarą  šioje srityje pagerėja kraujotaka. Tai skatina kraujo ir deguonies cirkuliavimą, kas gerina raumenų ir organų būklę.