Masažai nėščioms moterims turi daug privalumų. Jie naudingi būsimos mamos fizinei ir emocinei sveikatai. Daugelis žino, kad masažai atpalaiduoja kūną ir protą. Tačiau nedaugelis žino apie masažo naudas nėščioms moterims. Šiame straipsnyje aptarsime privalumus ir atsargumo priemones šiuo delikačiu laikotarpiu.

Masažai nėščioms moterims. Ar tai saugu?

Taip, masažai nėščioms moterims metu yra saugu. Kuo anksčiau masažų kursai pradedami, tuo didesnė nauda sveikatai. Vienintelio Pėdų masažo reikėtų vengti pirmąjį trimestrą. Dėl masažų tinkamumo, galima pasitarti su gydytoju.

Kokie masažai tinka nėščioms moterims?

Viso kūno su aliejumi, nugaros masažai idealu būsimai mamai. Pėdų refleksologija po pirmojo trimestro yra labai naudinga, kadangi nuima kojų tinimą, nugaros skausmus. Taip pat sveika daugiau masažuoti galvą, krūtinės sritį. Galima rinktis ir tradicinį tajų masažą, jei nemasažuojami gilieji audiniai. Žinoma, sveikatai naudinga ir aliejaus bei tajų masažo kombinacija. Svarbu, kad masažai nėščioms moterims turi būti ne gilūs, be spaudimo, tempimo. Daugiausia naudos sveikatai atneša švelnūs, negilūs prisilietimai.

Kūno padėtis masažo metu 

Geriausia kūno padėtis nėščioms moterims – gulėti ant nugaros. Vengti padėčių, kai daromas didelis spaudimas pilvui arba krūtinei. Kad būtų kuo patogiau, galima naudoti pagalvėles ar kitus minkštus daiktus. Sėdima pozicija taip pat yra tinkama.

Masažo privalumai nėščioms moterims:

  • Pėdų refleksologija atpalaiduoja, nuramina bei sumažina kojų maudimą, blauzdų skausmą.
  • Viso kūno masažai padeda atsipalaiduoti bei padeda stiprinti kaulus, sąnarius ir raumenis. Mažina skausmus.
  • Masažuojant nugarą mažėja įtampa šioje srityje.
  • Atliekant reguliariai ir pakankamai dažnai, sumažėja strijų atsiradimo tikimybė.

Atsargumo priemonės

Pirmąjį trimestrą pėdų masažas nerekomenduojamas, nes yra persileidimo rizika. Patartina vengti giliųjų audinių masažo ir atsargiau masažuoti pilvą. Prieš masažų kursus, geriau pasikonsultuoti su gydytoju.

Nereikėtų nėščios moters stipriai masažuoti, tempti, spausti. Neleisti atsigulti ant pilvo, stipriai spausti krūtinę.

Masažuoti švelniai, nedaryti tempimo, spaudimo pratimų.

Prieš masažą reikėtų pasakyti terapeutei apie nėštumą ar įvykusi persileidimą.

Išvados

  • Išskyrus kelias išimtis, masažai nėštumo metu yra must have.
  • Masažai turi teigiamą poveikį nėščios moters sveikatai: mažina skausmus, strijų atsiradimą.
  • Masažai nėštumo metu – saugu, jei laikomasi atsargumo priemonių. Tai labai naudinga būsimos mamos sveikatai.